Een bestelling plaatsen

Bij Enveloppenzaak kunt u eenvoudig in enkele stappen uw bestelling plaatsen:

1. Navigeer naar uw gewenste product en klik op ‘In winkelwagen’;
2. U wordt nu doorgestuurd naar de winkelwagen. Hier kunt u uw bestelling afronden via ‘Bestelling afronden’ of verder winkelen;
3. Nadat u op ‘Bestelling afronden’ hebt geklikt kunt u kiezen om een account aan te maken of de bestelling te plaatsen zonder account. Om een bestelling zonder account te plaatsen klikt u op ‘Doorgaan’;
4. U komt nu bij de voortgang van uw bestelling. Hier kunt u het adres invoeren waar uw bestelling naar verzonden moet worden. Een onderscheid tussen factuur- en verzendadres is mogelijk;
5. Door op ‘Volgende stap’ te klikken kunt u de gewenste verzendmethode en betaalmethode selecteren;
6. Aan het einde kunt u uw bestelling controleren en eventueel een opmerking plaatsen;
7. Klik op ‘Plaats bestelling’ en betaal uw bestelling via de door u gekozen betaalmethode.

Orderstatus volgen

Wij houden u op de hoogte van de vorderingen van uw bestelling. Zo ontvangt u een bevestiging wanneer uw betaling is ontvangen en wanneer uw bestelling is verzonden. Indien uw bestelling via PostNL, DPD of DHL wordt verzonden ontvangt u van ons een Track & Tracenummer waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Bestelling annuleren

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als u uw bestelling of een product daaruit wilt annuleren dan kunt u onze klantenservice mailen op e-mailadres info@enveloppenzaak.nl.

Zodra uw bestelling succesvol is geannuleerd, komt uw betalingsverplichting te vervallen. Eventuele betalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort. Het is mogelijk dat uw bestelling niet meer geannuleerd kan worden omdat deze al is verwerkt. U kunt dan uw bestelling uiteraard binnen 14 dagen retourneren.

Bestelling geannuleerd door Enveloppenzaak

Waarom is mijn bestelling geannuleerd door Enveloppenzaak?
Bestellingen worden om verschillende redenen handmatig of automatisch geannuleerd in ons systeem. Als dit bij u het geval is, ontvangt u hiervan automatisch bericht. Bij een geannuleerde bestelling vervalt uw betalingsverplichting of u ontvangt het reeds betaalde bedrag terug.

Een artikel of een bestelling wordt geannuleerd om uiteenlopende redenen:

  • Het artikel is niet leverbaar
  • De bestelling is na 14 dagen nog niet betaald
  • U heeft twee bestellingen geplaatst met dezelfde inhoud, waarvan één betaald, en één niet betaald

Vóór annulering wordt u altijd geïnformeerd over de stappen die u kunt nemen om annulering te voorkomen.

Mocht de bestelling in uw ogen onterecht zijn geannuleerd of mocht er onduidelijkheid zijn over de oorzaak hiervan, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.