Wat zijn de betaalmethoden?

U kunt bij Enveloppenzaak betalen met iDeal, Paypal, Overboeking, Billink, Bancontact, Sofort betaling, KBC/CBC Betaalknop, Belfius Direct Net, ING Home’Pay, Giropay en Rembours.

Wie betaalt de retourkosten?

Wanneer betalen wij de verzendkosten voor uw retourzending?

Wij betalen de verzendkosten van uw retourzending indien een van onderstaande punten van toepassing is op uw bestelling.
1. Indien u een product heeft ontvangen welke u niet besteld heeft;
2. Indien u een product defect geleverd krijgt en dit meldt binnen de zicht termijn;
3. Indien u een product bij ons besteld heeft op basis van onjuiste productinformatie op de website;

Wanneer dient u de verzendkosten van de retourzending zelf te voldoen?

U dient zelf de verzendkosten voor de retourzending te betalen indien een van onderstaande punten van toepassing is op uw bestelling.
1. Indien u een defect meldt buiten de zicht termijn;
2. Indien u niet tevreden bent over een product;
3. Indien u per ongeluk een verkeerd product heeft besteld;

De kosten voor het retourneren van briefpost bedragen via PostNL € 3,95. De kosten voor het retourneren van pakketpost via PostNL bedraagt € 6,95

Indien u als consument gebruik maakt van jou herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor uw rekening.
Wij raden u aan een retourzending ten alle tijden met track and trace of aangetekend te verzenden. Indien uw pakket zoekraakt tijdens het verzendproces bij een post verzend service, zijn wij niet aansprakelijk.

Zakelijke bestellingen retourneren

Heeft u een zakelijke bestelling gedaan? Dan gelden er andere voorwaarden voor retourneren. De Wet kopen op Afstand is niet van toepassing op bedrijven. Neem contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden: info@enveloppenzaak.nl.

Zijn er extra kosten verbonden aan mijn betalingen?

Nee, er zijn geen extra kosten verbonden voor de betaling van de producten. Alle betaalmogelijkheden bieden wij gratis aan.

Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?

Over het algemeen is het niet nodig om thuis te blijven om de bestelling te ontvangen. Over het algemeen (met uitzondering van grote bestellingen) zijn alle bestellingen die wij versturen brievenbus pakketjes, het pakket past dus gewoon door de brievenbus. in de track en trace email die wij verzenden staat of het om een brievenbuspakket of normaal postpakket gaat en of u wel of niet thuis moet blijven om het pakket te ontvangen.

Let op: wanneer u een grote bestelling plaatst wordt deze groter verzonden waardoor het pakket niet meer door de brievenbus past.

Wanneer ontvang ik mijn geldretour?

Binnen 14 dagen na ontvangst van de retourproducten wordt het geld op dezelfde manier teruggeboekt.

Hoe ontvang ik mijn factuur?

Na de betaling ontvangt u direct een mail met daarin de factuur. Mocht u de factuur niet in je mailbox zien controleer dan de spambox om te controleren of de email daar in zit. Wanneer u een account aan maakt op onze website dan kunt u de facturen ook downloaden in uw klantomgeving.

Wie bezorgt de bestelling?

Wij hebben een samenwerking met PostNL U ontvangt altijd een track en trace mail om uw pakket te volgen.

Kan ik ook vanuit België en Luxemburg bestellen?

Ja, Enveloppenzaak.nl biedt de mogelijkheid om ook vanuit België en Luxemburg te bestellen.

Wat is de levertijd?

Wij verzoeken u om de bestelling op werkdagen vóór 16:00 uur te plaatsen.
Uw bestelling kan dan, als de enveloppen op voorraad zijn, dezelfde dag al verzonden worden. Wanneer wij de enveloppen niet op voorraad hebben dan kunnen wij altijd uw bestelling alsnog binnen 3 werkdagen verzenden. Door de vele bestelling kan het wel eens gebeuren dat de voorraad ineens ontoereikend is. De enveloppen zijn dan vaak al onderweg vanaf de fabriek naar ons waardoor wij alsnog snel kunnen verzenden. In 98% van de gevallen wordt uw bestelling de dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag of zaterdag voor de eerste keer aangeboden.